Powered By Blogger

woensdag, september 02, 2015

Site www.wurdbreidzjer.nl verdwijnt dus NU Blogger.

Binnenkort is mijn site www.wurdbreidzjer.nl verdwenen omdat het te ingewikkeld werd na een update. Ik ben geen ICT mannetje die zich verdiept in hoe het werkt. Zo makkelijk als het eerst was om die site te beheren zo moeilijk werd het en dus niet te begrijpen voor mij.

Sinds jaren had ik deze site al waarvan ik dus nu weer gebruik ga maken hahaha denk ik. Dus binnenkort ga ik waarschijnlijk grenzend aan zekerheid jou / u / jullie weer vervelen met mijn woordenbrei = wurdenbrei van wurdbreidzjer dus.

Jammer dat het zo is gegaan want die site



was makkelijk en werkte naar mijn  idee perfect en voor mij dus ook te begrijpen en te beheren. Niet alles gaat verloren wat er op staat en is uitgeprint en ach eens komt an alles een end.

U hoort van mijn op http://wurdbreidzjer.blogspot.nl/ !