Powered By Blogger

vrijdag, september 04, 2015

Wederom diep geraakt !

Vanmorgen wederom diep geraakt van wat de mens is en waartoe hij in staat is. Misschien moet ik dit bericht anders beginnen - Dit zijn geen mensen meer ! Treurig diep treurig hoe wederom een dier mishandeld wordt en waarom ?



Als je de ogen van dit edele dier ziet dan voel je toch alleen maar liefde. Liefde die je hart raakt en die je dit dier wilt geven. Maar nee mishandelen is waartoe dit beest persoon in staat is omdat . . . . . . ........ Een antwoord moet ik jullie schuldig blijven want ik begrijp dit niet en is N I E T te begrijpen ook. Ik schaam me diep als mens dat individuen in die mensheid hiertoe in staat zijn en maken me diep van binnen kwaad. Ik kijk in de ogen van dit paard en voel alleen maar liefde en de liefde die ik wil geven !


                                
wurdbreidzjer 200150904 Ik huil met je mee.