Powered By Blogger

zaterdag, november 30, 2019

De grootste problemen zo eind 2019.


Ja en dat is vervelend héél vervelend zo aan het eind van het jaar en slapen gaat al niet meer omdat het mij en vele anderen gewoon even te veel wordt. Teveel problemen ellende verdriet moord en doodslag oplichting afpersing Ruttekees en zijn handlangers die de Nederlanden ongestraft terrorriseren maar het ergste van allemaal en waar we niet over raken uitgepraat en wat dan ook de volle aandacht krijgt en verdient is wel wie vervangt Jinek.

Namelijk Eva Jinek heeft gekozen voor het grote geld. Wie volgt want de armoede is troef en dan moet je wel een roeping hebben om dan op de publiek gefinancierde Nederlandse televisiekanalen te werken. Nou die roeping is er bij velen hopende op een doorbraak en dan . . . . .  ? Juist het grote geld !

Ik zou dat dan nooit doen dat kiezen voor het grote geld en dus à la Matthijs van Nieuwkerk blijven zitten waar je zit en genieten van de roeping die je kunt uitdragen naar het publiek die jou zo liefdevol financiert.

I K    N I E T !

Ja en dat is vervelend want ik heb geen enkele journalistieke ervaring maar ken lekker lullen over van alles en nog wat.

Ik heb belangstelling voor alles wat leeft bloeit en groeit op deze planeet en een uitgesproken mening daarover. Ik kan daar lekker over meezwetsen ook als het me totaal niet interesseert.

Ik heb een muzikale aanleg en mijn muzikale belangstelling is groot en met de vele muziekinstrumenten die ik heb bespeel ik er geen één.

Al met al een hele grote algemene ontwikkeling en een redelijk goed Nederlands sprekende Fries en dat dan met de tongval naar uw keuze.

De dagen worden korter en korter zo richting 1 januari 2020 dus kom op !


Wurdbreidzjer 20191130