Powered By Blogger

dinsdag, november 26, 2019

G R O E P S V E R K R A C H T I N G

Ik kan het ook niet anders noemen, sorry voor die uitlating !

In de aflevering van DeWereldDraaitDoor gepresenteerd door de mij zeer geliefde Matthijs van Nieuwkerk werden en masse de nummers van de 10 jaar geleden overleden Ramses Shaffy ten gehore gebracht. B A H ! ! !



Gelukkig ook door hemzelf wat dan nog iets goed maakte aan deze uitzending maar verder geluid uit en kijken en wachten tot het nummer voorbij was om dan wel te horen wat er dan gezegd werd en het geluid van deze vocale tovenaar Ramses Shaffy eventjes te horen !



Lieve kinderen begin hier niet aan want elke vorm van het zingen coveren  en herschrijven ? Het slaat nergens op en ik persoonlijk noem dit een verkrachting van het nummer wat ik NIET wil horen van een ander dan alleen maar van my good old Ramses and R. I. P. my dear friend !

Ramses te kort in beeld en de rest te lang, véél te lang en dan mijn favoriet nog Pastorale en gelukkig eventjes kunnen genieten en dan draai ik hem wel eindeloos thuis hoor en daar heb ik niemand anders voor nodig !

                                                                      😍
P.S.
Jammer dan, want van André van Duin, accepteer ik alles en dus een gemiste kans 😁

Wurdbreidzjer 20191126.