Powered By Blogger

zaterdag, januari 25, 2020

eens woorden woorden alleen maar woorden woorden

♡ eens kookvanjou mijn liefste ik heb je lief zo lief als ik je zie met de hoop om eens wanneer dan ook samen thuis te komen is mijn wens en steeds mijn gedachte met een zucht van verlangen in de eenzaamheid die ik verkies stroom ik mee door het leven waarin de tijd zo langzaam gaat maar weet dat juist die tijd zoveel doet om je met open armen te kunnen ontvangen in een fantasie naar lichamelijk contact je te beminnen en mijn ogen te sluiten in een liefde die ik voor je voel zonder woorden alsof woorden goed genoeg zouden kunnen zijn om mijn passie voor jou te beschrijven in een snelheid waarin juist die liefde op die woorden voor uit snelt als een rivier van hartstocht kolkend en kronkelend in alle heftigheid uitmondend in een zee van tijd uitvloeiend in de kalmte van die eindeloosheid wetende dat je op mij wacht en we elkaar ontmoeten in liefde in passie in hartstocht naar elkaar met elkaar in elkaar verbonden in heftige golven van liefde met witte schuimkoppen beukend dwars door alles heen kiezend voor elkaar terug naar de kust golvend over het strand eindigend in een rust wij houden van elkaar met de koestering in warmte verbonden met elkaar zwevend over bossen en dalen naar de bergen om ons in liefde neer te laten dalen en samen in een gedachtenstroom van liefde bruisend en kolkend opnieuw uit te monden in die zee van eindeloosheid de liefde voor elkaar dan de rust in liefde voor altijd ♡                                                                                                   ∞∞

Bewust zo geschreven en niet vergeten hoor die komma komma's kommaa's kommaas kommaar en dan komen is een fantasie.

Dit is een vrije vertaling van „ Ik Wol Mei Dy Neuke“ uit Fryske Tinsen van W. Wurdbreidzjer, een verhaaltje in één lange zin zonder hoofdletters omdat ik dan alleen jouw naam met hoofdletters wil schrijven !