Powered By Blogger

zaterdag, april 04, 2020

G E S T O L E N !


https://www.facebook.com



Afgelopen nacht van 2 op 3 april zijn er 2 fietsen gestolen van één van mijn familieleden. Verspreiding van dit bericht zal misschien leiden tot het vinden van deze bisondere fietsen !



Een mountainbike en een gravelbike..
Erg zuur maar enig lichtpuntje is misschien dat dit geen standaard fietsen zijn, je ziet ze nauwelijks in NL waardoor ze wel snel zullen opvallen denk ik. 


Ik heb er redelijk gedetaileerde info bijgezet waar de fietsen aan te herkennen zijn.

MTB: Cotic Solaris 29 zelf opgebouwd met de volgende kenmerken:
stalen oranje frame met dunne buizen, zwart (onleesbaar logo) en op de bovenbuis in het klein " Solaris"
Marzocchi 320LR geveerde voorvork
ovaal kettingblad voor
Sram GX gripshifter 1x11
Shimano SLX derailleur
carbon wiel voor met 2.6 Nobby Nic band
Notubes Arch wiel achter met 2.35 Nobby Nic band
WTB zadel
ricthey carbon stuur
dropper post (KS) met rood hendeltje onder zadel




Gravelbike: Fairlight Secan, ook weer zelf opgebouwd. Zeldzaam in NL.
stalen frame in kleur blauw
carbon vaste voorvork
Ritchey stuur en lint
Shimano 105 shifters + derailleurs (2x11)
Rotor kettingbladen voor
Ritchey carbon zadelpen
Wielen Stans Notubes Arch met skinwall banden van WTB




Ik vrees het ergste, maar als iemand iets tegenkomt graag contact met mij opnemen op wurdbreidzjer@gmail.com

O F  

PeeBeetje op Facebook bericht.

Graag delen. Alvast bedankt !