Powered By Blogger

woensdag, november 20, 2019

Alsof ze het zouden kunnen begrijpen.


Ik ben totaal niet geïnteresseerd wat een trut en media geile „hoer" als ene . . . . . . . . . . .   N E E N ik ga de naam niet eens noemen ! Komende uit het land dat bestuurd wordt door een totaal losgeslagen gek, gekozen door hoe kan het ook anders idioten en volslagen gekken. 



Dat is mijn mening en ik heb respect voor alles wat er op deze aardkloot leeft en gebeurd. Het leven als beproeving met al zijn levenslessen en dus wordt het respect soms wel héél zwaar op de proef gesteld door krankzinnige uitlatingen. Dit tot in de hoogste regionen. Onbegrijpelijk voor ieder verstandig en redelijk nadenkend mens, maar dan deze opmerking over onze Zwarte Piet van een meid van de straat die GÉÉN eigen mening heeft en van alles er uitkraamt om maar vooral opgemerkt te worden. 




Sorry van horen zeggen en nee ik ga het niet lezen of luisteren naar wat ze zegt en hoor liever iemand die het zegt zoals het zit. Jammer alleen in het Nederlands of hmmm toch ook weer niet ! Namelijk het is een Nederlandse aangelegenheid want ook in andere landen wordt Sinterklaas met Zwarte Pieten gevierd als een kinderfeest en dan alleen in Nederland deze discussie dus ? 



Leer Nederlands en duik in de historie en ook zoals deze man het zegt en bespreekt in onderstaande link. Mijn ogen zijn opengegaan door zijn bewoordingen over de historie en hoe het werkelijk zit. Jammer dat de rest van de wereld in totale doofheid daar over heen stapt en met het vingertje wijst naar het verleden !

https://www.facebook.com/ron.vanhoutum/videos/2528466640555682/

Dan ongebruikelijk voor mij toch een algemeen gebruikte opmerking in de Nederlanden die dan in het land van idioten wordt weggepiept F U C K YOU .............  ! Alsof ze het zou kunnen begrijpen wat het allemaal inhoud en dan de harde weg en door het slijk de bagger en de blubber samen met zovelen die haar voorgingen ?

Ik reik de hand en ook naar diegenen die dreigen weg te zinken in het moeras van woorden die ze zelf niet meer begrijpen ! 

Respect het toverwoord voor vrede !
Reik elkaar de hand en reunite/herenig.





Wurdbreidzjer 20191120