Powered By Blogger

zaterdag, mei 23, 2020

ÉÉN hele mooi vind ik dan hè !

Deze ga ik zelf dragen omdat . . . . .  ja waarom eigenlijk ?

                                                              NIET TE KOOP
Ja als ik kijk dan komt hij binnen en dan is het wat ik zie gewoon mooi en ja de kleuren passen dan ook bij me. YES it's mine !

Zo stiekem denk ik ja wurdbreidzjer met geld 🤑 is alles te koop en dat zal dan niet de eerste keer zijn dat het van mijn lijf verkocht wordt en dat dan met pijn  in mijn hart ! Soms ja dan ben ik getroffen door de bijna „aanbidding" van een belangstellende dat ik hem nog liever weggeef omdat dat dan mij héél gelukkig maakt !

De rest van de T-shirts die ik tot nu toe geschilderd heb ? Mislukt en te donker gekleurd met dan voor mij te sombere kleuren en......... en nee ik gooi ze niet weg maar op een hoop.